:: بررسی تبعیض و کلیشه ها در فیلم های سینمایی سیاهان هالیوود: مورد فیلم "برو بیرون 2017" نام دانشجو : علی محمد سعید عبدالله المومن رشته دانشجو : زبان شناسی محض نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تحلیل جامعه شناختی زبان نمود جنسیت در سریال های کمدی موقعیت: مورد سریال "چگونه با مادرتان آشنا شدم" نام دانشجو : ایمن صباح محمد العزاوی رشته دانشجو : زبان شناسی محض نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تاثیر تعامل زبانی در ارتقای تفکر انتقادی در میان زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی نام دانشجو : علی جعفر محمد العبودی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: ساخت موضوعی گروه های اسمی مرکب در زبان انگلیسی بر اساس دستور واژی-نقشی نام دانشجو : رباب عبدالمهدی کاظم رشته دانشجو : زبان شناسی محض نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تاثیر یادگیری فعال بر خودپنداری زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی سطح متوسطه و پیشرفت در درک مطلب آنها نام دانشجو : محمد علاء حسین رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: نقش ذهنیت آموزشی و خودکارآمدی در پیش بینی فرسودگی آموزشی و هویت حرفه ای: تمرکز بر معلمان انگلیسی عراقی نام دانشجو : میعاد زیاره ناجی الفرطوسی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: رابطه بین هوش فرهنگی و کاربردشناسی بین زبانی: مورد کنش گفتاری سپاسگزاری نام دانشجو : حنان نجم عبید الجلابی رشته دانشجو : زبان شناسی محض نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تحلیل گفتمان انتقادی عناوین روزنامه ها در مورد همه گیری ویروس کرونا بر اساس نظریه لاکلاو و موفه نام دانشجو : عبدالخالق عبدالامیر حسون الموسوی رشته دانشجو : زبان شناسی محض نوع پایان نامه :
|
|||||
:: رابطه بین خودمختاری فراگیران، تمایل به برقراری ارتباط و استفاده از راهکارهای ارتباطی: مورد زبان آموزان عراقی نام دانشجو : زید علی عبدالرضا الطریحی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: بررسی اجتماعی-زبانی نگرش زبان آموزان عراقی انگلیسی نسبت به انگلیسی های جهان نام دانشجو : محمد حسن سمین رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تحلیل استعاری گفتمان ملکه الیزابت دوم در رابطه با کووید 19 نام دانشجو : روی نورالدین ارکوازی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تحلیل کاربردشناختی استراتژی های بی ادبی در رمان جورج آر آر مارتین (بازی تاج و تخت) نام دانشجو : هلال علی عبید رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: رابطه بین خودمختاری، خودتنظیمی و پیشرفت زبان فراگیران تکانشی و واکنشی زبان انگلیسی نام دانشجو : علا سعد کاظم رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تمرین تسلط و قدرت در اعلامیه های رسمی نسبت به نیروهای پ ک ک در شمال عراق: یک مطالعه گفتمانی اجتماعی نام دانشجو : محمد زغیر حاتم الشنابره رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: مشکلات پیش روی زبان آموزان زبان انگلیسی عراقی در استفاده از واژگان هم آوا نام دانشجو : سجی عبدالکریم غافل المعموری رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: تحلیل محتوای کتاب تمرین مرحله مقدماتی ششم بر اساس مهارت های تفکر پایه نام دانشجو : مروان حسین ضلیم خیکانی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه :
|
|||||
:: بررسی میزان تاثیر واژگان موضوعی و هم نشینی واژگان بر توانایی نگارش زبان آموزان آیلتس نام دانشجو : نیلوفر کیانی قلعه رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تحلیل انتقادی گفتمان ترجمه های فارسی کتبی و شفاهی سخنرانی های رییس جمهور ترامپ درباره ایران با تمرکز بر مدل فرکلاف نام دانشجو : الناز شمالی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: Impact of mobile-assisted Medium on the Reading Comprehension of Iranian English as a Foreign Language Learner نام دانشجو : سمیه غلامی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی تفاوت های فردی از قبیل استراتژی یادگیری و سبک یادگیری در یادگیری زبان انگلیسی نام دانشجو : پریسا رمضانی جلفایی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی تاثیر یادگیری معکوس بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی زبان آموزان ایرانی نام دانشجو : زهرا عسگری فروشانی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تشخیص کلمات همریشه و به ظاهر همریشه انگلیسی فارسی از سوی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان: مطالعه ای بر پایه مجموعه نام دانشجو : زهره کرمی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر عملکرد انگیزشی معلم و بی انگیزگی دانش آموز بر بهبود مهارت گفتاری داوطلبان آزمون آیلتس ایرانی نام دانشجو : مریم یاسمی رشته دانشجو : آموزش زبان انگلیسی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
1 |