|
![]() |
:: Effects of Non-integrated vs. Integrated Tasks on EFL Learners’ Writing Development: Content and Organization in Focus زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد مشاور سال ارائه مقاله (شمسی) : 1403 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2024 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language and Translation درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : نیکو فرهادیان - حسین حیدری تبریزی - احسان رضوانی - |
||
![]() |
:: Effects of concurrent and cumulative group dynamic assessments on EFL learners’ development of reading comprehension micro-skills زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1402 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2023 نام مجله به زبان اصلی : Language Testing in Asia درجه مجله : ISI-WOS-Q1 نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : مهتاب زادخواست - احمدرضا لطفی - - |
||
![]() |
:: The role of collaborative inquiry in Iranian EFL teachers’ reflective teaching: the case of teaching experience زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1402 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2023 نام مجله به زبان اصلی : Reflective Practice درجه مجله : ISI-WOS-Q1 نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : اکرام دهقانی - بهرام هادیان - - |
||
![]() |
:: EFL Teachers’ Self-efficacy Beliefs and their (Non)-Communicative Instructional Practices زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه ارشد-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2021 نام مجله به زبان اصلی : TEFLIN درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 267 صفحه پایان : 294 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Marzieh Mirmojarabian - - |
||
![]() |
:: EFL Learners’ Perception of Task Experience Through Flow Outlook: Task Complexity and Modality in Focus. زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1400 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020 نام مجله به زبان اصلی : Issues in Language Teaching (ILT) درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Leila Ghasemi - Ehsan Namaziandost - - |
||
![]() |
:: Promoting Academic Writing Proficiency of Iranian EFL Learners Through Blended Learning. زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد مشاور سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - - - |
||
![]() |
:: EFFECTS OF USING ENGLISH PODCASTS ON IDIOMS AND VOCABULARY LEARNING OF IRANIAN EFL LEARNERS زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : Indonesian Journal of Learning and Instruction درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - - |
||
![]() |
:: مدیریت ریسک: راهبردی برای ترجمۀ دقیقتر تردیدنماهای متون علمی زبان اصلی : فارسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : نشریه پژوهشهای زبانشناسی درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - - - |
||
![]() |
:: The Effect of Online Learning of English Articles through Metalinguistic Explanation and Textual Enhancement زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه ارشد-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1397 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2018 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied Linguistics and Language Research درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Azam Joozdani - |
||
![]() |
:: Translation strategies used by Iranian translators in translation of idioms for movie subtitles: The case of Forrest Gump movie زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه ارشد-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1397 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2018 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Language Learning درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maliheh Behagh - |
||
![]() |
:: Impact of Wiki-based Feedback on Grammatical Accuracy of Iranian EFL Learners’ Writing Skill زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1396 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2017 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Foreign Language Teaching & Research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: The Effects of Oral and Written Modes on Iranian EFL Learners’ Production of the Speech Act of Request زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1395 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Biannual Interpretive-Comparative Journal of Language and Literature درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: Iranian EFL Teachers’ Beliefs and Practices on Effective Teaching: The Case of Gender and Level of Experience زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1395 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2016 نام مجله به زبان اصلی : Research in English Language Pedogagy درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: Effects of a Break in Instruction on Vocabulary Attrition of Male and Female Iranian EFL Learners at Different Proficiency Levels زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1395 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World, درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: The Effect of Contextualized vs. De-contextualized Methods on the Acquisition of Lexical Collocations by Iranian Intermediate EFL Learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1394 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Global Research in Education and Social Science درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: On the Effectiveness of Using Web- and Print-based Materials in Teaching Grammar to Iranian EFL Learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1390 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2011 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: Code-switching in Iranian Elementary EFL Classrooms: An Exploratory Investigation زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1390 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2011 نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: The Effect of Output Requirement on the Acquisition of Grammatical Collocations by Iranian EFL Learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1390 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2011 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
||
![]() |
:: The Impact of Instruction on Iranian Intermediate EFL Learners’ Production of Requests in English زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1389 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2010 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
1 |