|
:: The Effects of Cooperative Learning on Iranian University Students’ Class-engagement, Self-esteem, and Self-confidence زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020 نام مجله به زبان اصلی : Jounal of Modern research in English language studies درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 89 صفحه پایان : 109 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effect of Using Mobile apps on the Acquisition of Conditional Sentences among Iranian Intermediate EFL Learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه ارشد-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : Iranian Journal of English for Academic Purposes درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 16 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: A CRITICAL STUDY OF ENGLISH LEARNING STRATEGIES USED BY IRANIAN HIGH SCHOOL EFL LEARNERS زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 15 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Pro. Tallebinezhad - |
|||
:: Investigating the use of compliments in Persian and English: A case study of Iranian EFL students زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies درجه مجله : علمي - عمومی نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 30 صفحه پایان : 49 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Dr, Gholamreza Zarei - |
|||
:: THE EFFECT OF SHADOW-READING ON RECALL OF LEXICAL ITEMS زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1394 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2016 نام مجله به زبان اصلی : Modern Journal of Language Teaching Methods درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 1 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 130 صفحه پایان : 145 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - - |
1 |