گروه آموزشی : زبان انگلیسی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش زبان انگلیسی
مرتبه علمي : مربی

مقالات

نوع مقاله :
:: The Effects of Cooperative Learning on Iranian University Students’ Class-engagement, Self-esteem, and Self-confidence

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020
نام مجله به زبان اصلی : Jounal of Modern research in English language studies
درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 26765357-
دوره (جلد) : 7
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 89
صفحه پایان : 109
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : -
:: The Effect of Using Mobile apps on the Acquisition of Conditional Sentences among Iranian Intermediate EFL Learners

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : پایان نامه ارشد-استاد راهنما اول
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019
نام مجله به زبان اصلی : Iranian Journal of English for Academic Purposes
درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 2476-3187
دوره (جلد) : 8
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 16
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : -
:: A CRITICAL STUDY OF ENGLISH LEARNING STRATEGIES USED BY IRANIAN HIGH SCHOOL EFL LEARNERS

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 2289-3245
دوره (جلد) : 6
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 15
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Pro. Tallebinezhad -
:: Investigating the use of compliments in Persian and English: A case study of Iranian EFL students

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies
درجه مجله : علمي - عمومی
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 30
صفحه پایان : 49
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Dr, Gholamreza Zarei -
:: THE EFFECT OF SHADOW-READING ON RECALL OF LEXICAL ITEMS

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1394
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2016
نام مجله به زبان اصلی : Modern Journal of Language Teaching Methods
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1916-4742
دوره (جلد) : 9
ضریب تاثیر مجله : 1
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 130
صفحه پایان : 145
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - -

1