هفته 1 :
آشنایی با دانشجویان مرور موارد مطرح شده در ترمهای قبل در ارتباط با موضوع توضیح اهداف کلی درس
هفته 2 :
اهداف اختصاصی ارزیابی رشد حرکتی روش انتخاب آزمون مناسب مشخصه های آزمون ایده آل ) روایی، – –
پایایی، عینیت، عملی بودن( )همراه با مثالهای کاربردی(
هفته 3 :
آماده سازی ارزیابی شوندگان برای سنجش ) نیازهای جسمانی، نیازهای روانشناختی، محیط آزمون( رعایت –
مسائل اخلاقی رعایت مسائل امنیتی )همراه با مثالهای کاربردی(
هفته 4 :
سنجش رسمی سنجش غیررسمی تفسیر داده های سنجش )همراه با مثالهای کاربردی(
هفته 5 :
ابزارهای نورم مرجع )مزایا، معایب، معرفی و مثال( ابزارهای ملاک مرجع )مزایا، معایب، معرفی و مثال(
هفته 6 :
سنجش محصول محور )نتیجه گرا( سنجش فرآیند محور )فرآیندگرا(
هفته 7 :
اندازه گیریهای روانشناختی )تستهای مهارتهای روانی به صورت نظری و عملی در کلاس(
هفته 8 :
ادامه تستهای مهارتهای روانی به صورت نظری و عملی در کلاس
هفته 9 :
تستهای سنجش آمادگی جسمانی به صورت نظری و عملی
هفته 10 :
تستهای سنجش رشد ادراکی حرکتی به صورت نظری و عملی
هفته 11 :
ادامه تستهای سنجش رشد ادراکی حرکتی به صورت نظری و عملی
هفته 12 :
تستهای سنجش الگوهای پایه به صورت نظری و عملی
هفته 13 :
تستهای سنجش رشد حرکتی به صورت نظری و عملی
هفته 14 :
ادامه تستهای سنجش رشد حرکتی به صورت نظری و عملی
هفته 15 :
ادامه تستهای سنجش رشد حرکتی به صورت نظری و عملی
هفته 16 :
مرور و رفع اشکال