گروه آموزشی : زبان انگلیسی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش زبان انگلیسی
مرتبه علمي : دانشیار

  • نحوه ارزشیابی درس اصول و روش تدریس ارشد آموزش زبان
  • نحوه ارزشیابی درس سمینار مسائل آموزش زبان ارشد آموزش
  • نحوه ارزشیابی درس نقد و بررسی مسائل آموزش زبان دکترا
  • نحوه ارزشیابی درس نظریه های جامعه شناسی ارشد آموزش زبان
  • نحوه ارزشیابی درس جامعه شناسی زبان دکتری
  • نحوه ارزشیابی درس تحلیل گفتمان دکترا زبان شناسی
  • Email: achalak@khuisf.ac.ir
سمينارها و سخنراني ها

:: Perceptive towards Intercultural Communicative Competence among English Students

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: A Corpus-based Study of Academic Vocabulary in Physiotherapy Research Articles

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Code-Switching: Awareness of its Efficiency in Bilingual Classes

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Comparing Experienced and Novice EFL Teachers’ Perceptions Toward Teaching Culture to Teenagers in Educational Contexts in Isfahan

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: A Study on Iranian EFL ­Teachers’ Perception of Sociocultural Content in Global and Local ELT Textbooks

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The Effect of Applying Educational Podcasts on Writing Achievement of Iranian IELTS Candidates

محل ارائه : University of Economics Varna, Bulgaria
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: An investigation into the effectiveness of workplace courses: A Case Study

محل ارائه : Azarbaijan Shahid Madani University
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The Role of Grammar-Checker Software on Iranian EFL Learners’ Grammatical Accuracy

محل ارائه : Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The Role of Inquiry-Based Language Teaching on Iranian EFL Learners’ Writing Skill

محل ارائه : Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The Effect of Word Processor on Writings of Iranian Intermediate EFL Learners

محل ارائه : Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Compensation for Lack of Flexibility among Foreign Language Learners by Applying Visual Prompts and Input Enhancement

محل ارائه : Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Genre Analysis of Iranian TEFL Students’ Master Theses

محل ارائه : Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Investigating the effect of Process praise on Classroom Engagement of Self-conscious Iranian High School EFL Learners in Large Groups and Small Groups

محل ارائه : Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Attitudes Towards Intercultural Communicative Competence among International English Major Students

محل ارائه : Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Common Errors in Iranian Graduate EFL Students’ Academic Writing: Implications for Practitioners

محل ارائه : University of ShiraZ Shiraz Iran
تاریخ برگزاری : 1397/08/24
چگونگی حضور :


:: A Critical Discourse Analysis of Four Advanced ELT Textbooks Based on Fairclough’s Framework

محل ارائه : Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Classroom Discourse analysis as a Tool for Reflective Practice: Focus on Form Approach

محل ارائه : Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Linguistic Features of English Textese and Digitalk of Iranian EFL Students

محل ارائه : Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: An Investigation of Linguistic Structures and Stylistic Devices of Sport Headlines in Persian and English Newspapers

محل ارائه : Madrid, Spain
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The effect of gender on Iranian EFL learners’ self-correction process in oral classroom pronunciation errors

محل ارائه : Tehran, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: The effect of age on Iranian EFL learners’ listening perception regarding different varieties of English

محل ارائه : Tehran Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور :


:: Positive and negative presentation: the manipulation of ideology in translation of Iranian political news titles

محل ارائه : Kharazmi Higher Institute of Science & Technology. Shiraz, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور : سخنران


:: Iranian EFL learners’ attitudes towards different varieties of English affecting listening perception

محل ارائه : Golestan AliAbad Katool
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور : سخنران


:: The effect of online collaborative learning via Whatsapp application on writing skills and attitudes of Iranian ESP business language learners

محل ارائه : Tehran, Iran
تاریخ برگزاری : 1278/10/11
چگونگی حضور : سخنران



1