|
:: Perceptive towards Intercultural Communicative Competence among English Students
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: A Corpus-based Study of Academic Vocabulary in Physiotherapy Research Articles
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Code-Switching: Awareness of its Efficiency in Bilingual Classes
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Comparing Experienced and Novice EFL Teachers’ Perceptions Toward Teaching Culture to Teenagers in Educational Contexts in Isfahan
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: A Study on Iranian EFL Teachers’ Perception of Sociocultural Content in Global and Local ELT Textbooks
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The Effect of Applying Educational Podcasts on Writing Achievement of Iranian IELTS Candidates
محل ارائه :
University of Economics Varna, Bulgaria
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: An investigation into the effectiveness of workplace courses: A Case Study
محل ارائه :
Azarbaijan Shahid Madani University
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The Role of Grammar-Checker Software on Iranian EFL Learners’ Grammatical Accuracy
محل ارائه :
Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The Role of Inquiry-Based Language Teaching on Iranian EFL Learners’ Writing Skill
محل ارائه :
Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The Effect of Word Processor on Writings of Iranian Intermediate EFL Learners
محل ارائه :
Golestan University, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Compensation for Lack of Flexibility among Foreign Language Learners by Applying Visual Prompts and Input Enhancement
محل ارائه :
Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Genre Analysis of Iranian TEFL Students’ Master Theses
محل ارائه :
Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Investigating the effect of Process praise on Classroom Engagement of Self-conscious Iranian High School EFL Learners in Large Groups and Small Groups
محل ارائه :
Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Attitudes Towards Intercultural Communicative Competence among International English Major Students
محل ارائه :
Istanbul Turkey
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Common Errors in Iranian Graduate EFL Students’ Academic Writing: Implications for Practitioners
محل ارائه :
University of ShiraZ Shiraz Iran
تاریخ برگزاری :
|
1397/08/24
|
چگونگی حضور :
|
|
:: A Critical Discourse Analysis of Four Advanced ELT Textbooks Based on Fairclough’s Framework
محل ارائه :
Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Classroom Discourse analysis as a Tool for Reflective Practice: Focus on Form Approach
محل ارائه :
Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Linguistic Features of English Textese and Digitalk of Iranian EFL Students
محل ارائه :
Shahid Chamran University Ahvaz Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: An Investigation of Linguistic Structures and Stylistic Devices of Sport Headlines in Persian and English Newspapers
محل ارائه :
Madrid, Spain
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The effect of gender on Iranian EFL learners’ self-correction process in oral classroom pronunciation errors
محل ارائه :
Tehran, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: The effect of age on Iranian EFL learners’ listening perception regarding different varieties of English
محل ارائه :
Tehran Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
|
|
:: Positive and negative presentation: the manipulation of ideology in translation of Iranian political news titles
محل ارائه :
Kharazmi Higher Institute of Science & Technology. Shiraz, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
سخنران
|
|
:: Iranian EFL learners’ attitudes towards different varieties of English affecting listening perception
محل ارائه :
Golestan AliAbad Katool
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
سخنران
|
|
:: The effect of online collaborative learning via Whatsapp application on writing skills and attitudes of Iranian ESP business language learners
محل ارائه :
Tehran, Iran
تاریخ برگزاری :
|
1278/10/11
|
چگونگی حضور :
سخنران
|