:: تاثیر پذیرش فنی بر توسعه عملکرد مالی بخش بانکی نام دانشجو : دعاءجبار سدار الحمرانی رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر استراتژی های توسعه ی پایدار بر سودآوری در عراق نام دانشجو : عبدالصمد سلیمان خلف رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پذیرش بانکداری همراه با نقش میانجی اعتماد اولیه نام دانشجو : منصوره شرفی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر هوش تجاری و یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی نام دانشجو : ابراهیم نعمه خصیر رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر استراتژی های بازاریابی سبز در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار نام دانشجو : حسن عبداله عبدالحسن رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-بازاریابی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر کیفیت حسابرسی بر مدیریت درآمد واقعی نام دانشجو : سدیر زهیر عبدالله رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: رابطه نگرش برند سبز، تصویر برند سبز، اعتماد سبز با وابستگی برند سبز(نمونه موردی: مشتریان فروشگاه زنجیره ای افق کوروش) نام دانشجو : فاطمه بابا صفری رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-بازاریابی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: نقش معوقات پرداخت بدهی و توانایی مالی در استرس مالی کارآفرینان عراقی نام دانشجو : فاخر قاسم محمد الموسوی رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد سازمانی - مورد مطالعه: سازمان های نظامی آجا نام دانشجو : محمدرضا کرمی رشته دانشجو : مدیریت دولتی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، اعتماد و رضایت مشتری بر رفتار مشتری در خرید آنلاین (مطالعه موردی: فروشگاه گاف گالری شهر بروجرد) نام دانشجو : مجید نیکومنش رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: رابطه بین تجارب احساسی و نیات رفتاری با نقش واسطه تصویر مقصد نام دانشجو : عبدالله حسین جدعان رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-بازاریابی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر ارزش شرکت بر عملکرد مالی نام دانشجو : علاء ثائر حمید الزبیدی رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-مالی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر بازاریابی گردشگری) مورد مطالعه: عتبات عالیات در شهر مقدس کربلا) نام دانشجو : سرور علی داود الربیعی رشته دانشجو : مدیریت کسب و کار-بازاریابی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر برنامه ریزی راهبردی برتوانمند سازی کارکنان( مورد مطالعه: بنیادشهید وامور ایثارگران استان اصفهان) نام دانشجو : حمیدرضا ساکت رشته دانشجو : مدیریت اجرایی –مدیریت استراتژیک نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر شیفتگی به برند و قصد خرید مجدد مشتریان لوازم خانگی در شهرستان خرم آباد نام دانشجو : مریم امیدعلی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر مولفه های بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتری با تبیین نقش میانجی نگرش مصرف کننده نسبت به برند در فروشگاه های افق کورش نام دانشجو : معصومه نیک آبادی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر شخصیت خرده فروش و شخصیت برند بر رضایت مشتری و تمایلات رفتاری مشتری شرکت نوردکاران بروجرد نام دانشجو : زینب بهلولی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با تمایل به خرید کالای ایرانی نام دانشجو : بهمن نورالهی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و ارتباط دهان به دهان با میانجیگری وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: بانک آینده شعبه بروجرد) نام دانشجو : محمد صادق پوررضا رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: رابطه بین ارزش مشتری و رفتار پذیرش فناوری در صنعت مخابرات نام دانشجو : آزاده پارسیان رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری نام دانشجو : فاطمه سادات میرنظامی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر حمل و نقل ریلی بر ارتقا گردشگری (مورد مطالعه: راه آهن لرستان) نام دانشجو : رضا دلیخون رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: بررسی تاثیر جذابیت های برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ها نام دانشجو : آرام اهتمام رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر اصالت و اعتبار برند بر ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زاگرس پوش شهرستان بروجرد نام دانشجو : نگین امرایی رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
|||||
:: تاثیر تجربه برند بر تعهد برند از طریق نقش میانجی اشتیاق برند و اخلاق برند نام دانشجو : فاطمه آزادبخت رشته دانشجو : مدیریت بازرگانی نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
|
1 | 2 |