گروه آموزشی : علوم تربیتی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دانشجوی دكتري - مديريت آموزشي
مرتبه علمي : دانشیار

مقاله ها


تاریخ : 1392/04/21
بازدید : 2385


بررسی الگوی ارتباطی مدیران و دبیران براساس نظریه تحلیل رفتار متقابل، فصلنامه دانش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، سال دوم شماره 6

• شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی، عبدالرضا سپیانی، زهره سعادتمند، فریبا کریمی، فصلنامه دانش و پژوهش در علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، سال چهارم شماره 15

• مطالعه صلاحیت های حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی، فریبا کریمی، فصلنامه مدیریت و رهبری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال دوم شماره6 زمستان 1387

• صلاحيت هاي حرفه اي معلمان آموزش عمومي و ارائه چارچوب ادراكي مناسب، مصطفي نيكنامي، فريبا كريمي دانش و پژوهش در علوم تربيتي برنامه ريزي درسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان (اصفهان) شمارة 23 پاييز 1388

• رابطه بين هوش هيجانی و مديريت زمان در مديران شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان، مژگان عارفی، فریبا کریمی، حمیده گوهران، دانش و پژوهش در علوم تربيتي برنامه ريزي درسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان (اصفهان) شمارة 24 زمستان 1388

• بررسي وضعيت تعهد شغلي و اعتماد درون سازماني در دبيرستان هاي شهر اصفهان، سيد مصطفي بني طبا، بدري شاه طالبي، فريبا كريمي، فصلنامه علوم تربیتی، سال دوم، شماره 7 پاییز 1388

• رابطه ي بين ادراك معلمان از ساختار سازماني با سطح استرس شغلي آنان در مدارس متوسطه ي شهر اصفهان، رضا مرادمند، فریبا کریمی، فصلنامه مدیریت و رهبری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال چهارم شماره2 تابستان 1389،

• پیش بینی رفتار شهروندی دبیران دوره متوسطه براساس هوش هیجانی آنان، فریبا کریمی، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال پنجم شماره 1 بهار 1390،ص 127-143

• بررسی ابعاد استرس شغلی دبیران دوره متوسطه، فریبا کریمی، رضا مرادمند، فصلنامه علوم تربیتی، سال چهارم، شماره 13 بهار 1390، ص 107-122

• رابطه بين مؤلفه هاي هوش هيجاني و ابعاد رفتار شهروندي سازماني دبيران مدارس متوسطه شهر اصفهان، فریبا کریمی، فهيمه حسومي، زهرا ليث صفار، فصلنامه علمي پژوهشي رهيافتی نو در مديريت آموزشي، سال سوم، شماره 9، بهار91، پياپي9، ص 151-166

• بررسي سطح مهارت هاي زندگي دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تكاب، فريبا كريمي، سعيده فكري، نرگس سعيديان، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال ششم شماره 2، تابستان 1391،ص 53-67

• رابطه رهبری تحولی، تعاملی و عدم مداخله با مدیریت تعارض مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان، فريبا كريمي، لیدا شش پری، فصلنامه علوم تربیتی، سال پنجم، شماره 17، بهار 1391، ص 95- 111 

• مدیریت تعارض، فريبا كريمي، لیدا شش پری، ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کار و جامعه، شماره 152، دی ماه 1391، ص 69- 63

• سنجش مهارت‌هاي زندگي دانش‌آموزان پايه اول متوسطه، فريبا كريمي، سعيده فكري، فصلنامه علوم تربیتی، سال ششم، شماره 22، تابستان 1392، ص 85- 73

• رابطه بین سبک‌ رهبری با راهبردهای مقابله با تعارض مدیران مدارس متوسطه، فریبا کریمی، لیدا شش پری، فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی، سال هشتم، شماره اول (مسلسل30)، بهار1392، ص 102 - 91

 

 

A Model for increasing innovation Through Social Capital and Organizational Learning Capability. (2013). Fariba Karimi&  SomayeAhmadi, International Journal of Research in   Social Sciences (IJRSS), Volume 3, Issue 4 (November 2013), pp 84-68

      

Predicting Innovation In personnel of Youth Intellectual Training Center Based on Social Capital. (2013). Fariba Karimi &  Somaye Ahmadi, International Journal of Physical and Social Sciences (IJPSS), Volume 3, Issue11(November 2013), pp 140-150

       

Predicting Organizational Citizenship Behavior on the Basis of Organizational Learning Capability. (2013). Fariba Karimi,Marzieh Akbari, Middle-East Journal of Scientific Research 18 (9): 1371-1379

 

Effectiveness of Educational and Training Centers in Achieving the Goals. (2014). Fariba Karimi, Hossein Mousakazemi, Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities Vol. 4, No. 3, March , pp. 333-343