|
:: Employing Participatory Learning through the Use of Photovoice in Iranian EFL Learning Settings: The Case of Reflective Narratives زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد راهنما اول سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2018 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Teaching Language Skills درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 65 صفحه پایان : 90 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mahzad Karimi - Azizeh Chalak - Hossein Heidari Tabrizi - |
|||
:: اعتبار فعاليت ها و مواد آموزشي درس كارگاه ترجمه در دورة Pazhuheshhaye zaban 4(1) 47-62 Salimi Heidari Tabrizi Chalak 2014 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Translation Quality Assessment of English Equivalents of Persian Proper Nouns International Journal of Foreign Language Teaching & Research 2-8 Moinifard, Heidari, Chalak 2014 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Translation of news texts in Persian political magazines Van dijk’s model Khaloozadeh Faslnameh tarjomeh 10-40 67-76 Khaloozadeh Heidari & Chalak 2012 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Translation Curriculum Development Faslanameh tarjome 1-1 92-101 Heidari Chalak Omoomi 2014 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The use of internet in English language learning practices, attitudes and challenges of the learners. AELL 1,2, 1-6, Jamalifar Chalak, 2014. زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Role of WhatsApp in Teaching Vocabulary to Iranian EFL Learners at Junior High School English Language Teaching 9-8 85-92 Jafari & Chalak 2016 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Role of Storytelling Aloud on the Accuracy of Preintermediate Iranian EFL Students’ Spoken Language in the Classroom. Journal of Faculty of Letters and Humanities, 8, 28, Chalak, Hajian 2013 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Relationship between the Types of Locus of Control and the Academic Achievement. Cypriot Journal of Educational Sciences, 9,1, 50-56 Chalak Nasri, Heidari 2014. زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Relationship between Reticence and Personality Types in Iranian University EFL Classrooms, TPLS 6-5 1000-1005 Baktash, Chalak 2016 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The predictive Validity of the M.A. Entrance Examination of TEFLProcedia - Social and Behavioral Sciences 136 313-317 Jamalifar,Chalak Heidari 2013 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Interplay of Locus of Control Academic Achievement and Biological Variables among Iranian Online EFL Learners World Academy of Science, Engineering & Technology 9-8 2365-2369Chalak Baktash 2015 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Influence of Autonomy on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Podcasting Tasks, Gain and Retention Elikaei Heidari Chalak JFL 7( 25) 127-141 2019 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The impact of pre-listening activities ASian EFL Journal Karimi Chalak Biria (2018) زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The impact of linguistic and cultural imperialism on Iranian ELT context attitudes of teachers and students. JALLR, 4, 6, 124-135, Rezaeifard Chalak 2017 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Frequency of MacroMicro Discourse Markers in Iranian EFL Learners’ Compositions Azadi & Chalak (2017) زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effects of Text-Structure Awareness on Reading Comprehension, of Iranian EFL Learners LCT 1-2 35-48 Chalak Nasim Nasr 2012 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The effect of task-based instruction on reading comprehension Applied Research on English language 4-1 19-29 Chalak 2015 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effect of Iranian EFL Learners Social Class on Their English Chalak, Beheshti 2016 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effect of Empowering Iranian EFL Learners on Their Grammar Knowledge The Case of Present Continuous and Possessive Adjective IJLLALW 6(3) 43-52 Kahrari Chalak 2014 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effect of Employing Electronic Portfolio on Iranian EFL Learners’ Writing Skill 7-4 746-751 Masaeli Chalak, 2016 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: The Effect of Connected Speech Teaching on Listening Comprehension of Iranian EFL Learners Applied Linguistics and Language Research 4-8 280-291 Rahimi Chalak 2017 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Study of American and Iranian English Seniors Metaphorical Competence, International J. Soc. Sci. & Education 4(1) 214-223 Sharifzadeh, Chalak, Heidari, 2013 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Structure Dependence in (L=1 Persian) English Interlanguage, Danesh va Pazhuhes, 4 15-40 Chalak Lotfy 2000 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |
|||
:: Sources of Test Score Pollution, Curriculum Planning 26 13-34 Chalak, Tavakoli, 2010 زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - |