|
![]() |
:: The Interaction between cognitive test-taking strategies reading ability and reading comprehension test performance of Iranian EFL learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 8 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: relationship between learning strategies acadenid desciplines and reading comprehindion test performance زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Iranian Journal of Applied linguistics درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 21 صفحه پایان : 51 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Grammatical knowledge and phonological memory in adult male EFL learners at different language proficiency levels زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 10 صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 12 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Akbar Afghari, - Mansour Koosha, - Mohammad Taghi Farvardin - |
||
![]() |
:: Towards a reappraisal of literary competence within the confines of ESL/EFL classroom زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Foreign Language Teaching and research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mohammad Mahdi Sharifi, - Mohammad Reza Talebinejad, - Mansour Koosha, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: VLS Instruction impact on EFL learners use perception of usefulness of the strategies and vocabulary development زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Journsl of Basic Sciences & Applied Research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 369 صفحه پایان : 377 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Shirin Khosravi, - Akbar Afghari, - Mansour Koosha - |
||
![]() |
:: An Investigation of speaking – associated provlems from students and instructors perspectives زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : The Iranian EFL Journal درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 9 صفحه پایان : 31 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Alireza Hojati, - Akbar Afghari - |
![]() |
1 | 2 |