گروه آموزشی : زبان انگلیسی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش و پرورش
مرتبه علمي : دانشيار

مقالات

نوع مقاله :
:: The Interaction between cognitive test-taking strategies reading ability and reading comprehension test performance of Iranian EFL learners

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 6
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 8
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari -
:: relationship between learning strategies acadenid desciplines and reading comprehindion test performance

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Iranian Journal of Applied linguistics
درجه مجله : علمی-پژوهشی وزارتین
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 16
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 21
صفحه پایان : 51
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari -
:: Grammatical knowledge and phonological memory in adult male EFL learners at different language proficiency levels

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 4
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 10
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 12
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Akbar Afghari, - Mansour Koosha, - Mohammad Taghi Farvardin -
:: Towards a reappraisal of literary competence within the confines of ESL/EFL classroom

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Foreign Language Teaching and research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mohammad Mahdi Sharifi, - Mohammad Reza Talebinejad, - Mansour Koosha, - Akbar Afghari -
:: VLS Instruction impact on EFL learners use perception of usefulness of the strategies and vocabulary development

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Journsl of Basic Sciences & Applied Research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 369
صفحه پایان : 377
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Shirin Khosravi, - Akbar Afghari, - Mansour Koosha -
:: An Investigation of speaking – associated provlems from students and instructors perspectives

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : The Iranian EFL Journal
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 9
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 9
صفحه پایان : 31
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Alireza Hojati, - Akbar Afghari -

1 2