|
![]() |
:: The Effect of Applying Semi-sturected DVD Short films of teaching Communicative Strategis to Iranian EFL Upper-intermediate Learns زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Theory and Parcitice in Language Study درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 851 صفحه پایان : 857 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Farahnaz Liaghat - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: A study of Idiomatic Expressions in Persian and Tonekaboni Dialect زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Current research درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : 11696 صفحه پایان : 11699 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Batoul Sabzalipour - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Sex differences in engelish vocabulary lerning thorough the keyword methods, the case of Iranian EFL lerning زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Scientific Reserch and Development درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 7 صفحه شروع : 257 صفحه پایان : 263 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mona Emami pana - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The Effects of reflective teaching on teacher’s performance زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Educational Investigations درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 6 صفحه شروع : 20 صفحه پایان : 31 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maryam Ferdowsi - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Audio-recording as a stimulus for refkection in teacher’s performance زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Educational Investigations درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 6 صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 9 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maryam Ferdowsi - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Teacher Talk in classroom discourse: A case study زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : ELT Voices- International Journal for Teachers of English درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 5 صفحه شروع : 19 صفحه پایان : 24 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Bahareh Jouibar - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The Relationship between L2 lexical knowledge and phonological memory in adult male and female EFL learners at different language proficiency levels زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Research Journal of Recent Sciences درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 10 صفحه شروع : 93 صفحه پایان : 98 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Farvardin Mohammad Taghi, - Afghari Akbar, - Koosha Mansoor - |
||
![]() |
:: Call, prewritin strategies strategies and EFL writing quantity زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sajad Shafiee, - Mansour Koosha, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The effect of dynamic assessment in synchronous computer – mediated communication on Iranian EFL learners listening comprihindion ability at upper- intermediate level زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Davood Mashhadi Heidar, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The study of Persian address terms in young adult novels according to the politeness theory زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Mediterranean Journal of cocial sceinces درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Nooshin Azin - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The Application of religious words among iranians زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 8 صفحه شروع : 20 صفحه پایان : 27 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Masoumeh Karimi, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Gender differences in the use of intensifiers زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 7 صفحه شروع : 203 صفحه پایان : 213 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narges Sardabi, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The impact of process – orientes syllabus on L2 writing ability: focusing on young and adult Iranian intermediate EFL learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 7 صفحه شروع : 60 صفحه پایان : 79 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ali Bahadoran Baghbaderani - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The impact of dynamic assessment VIA skype on Iranian autonomous/non – autonomous EFL learners listening comprehension ability at elementary level زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : 13 صفحه پایان : 25 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Davood Mashhadi Heidar, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: School teachers and university professors’ perceptions teaching culture in focus زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 5 صفحه شروع : 98 صفحه پایان : 113 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Zahra Barzegar, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: She talks he talks: gender indirectness ans length زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguedtics and language Research درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 3 صفحه شروع : 232 صفحه پایان : 237 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ramin Vaezi, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Gender differences in the use of headges. Tag question, intersifiers, empty adjectives, and adverbs: A compaeactive study in the speeh of Men and Women زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : Indian Jornal of Fundamental and Applied Life Sciences درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 1168 صفحه پایان : 1177 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Masoomeh Hanafiye - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: So you want to Enjoy a Trouble-free Communication! Stop to spot the Variations: linguistic and Non-liguistic زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : Social Sciences درجه مجله : ساير مجلات خارجي نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 26916 صفحه پایان : 26921 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Akbar Afghari - Abbas Jalilnejad Masooleh - |
||
![]() |
:: Lexical variation linguistic choice and style in writing emails of Iranian male and female زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 298 صفحه پایان : 306 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Atefeh Elekaei, - Sajad Faramarzi - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: relationship baetween teacher-induced anxiety and iraan male and female EFL learner’s performance in English زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : 30 صفحه پایان : 37 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Fahime Kafi Anaraki, - Akbar Afghari, - Mansour Koosha, - |
||
![]() |
:: The Effect of dual N- Back tsk training on phonological memory expansion in adult EFL learners at the beginner level زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 7 صفحه شروع : 9 صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mohammad Taghi Farvardin - Akbar Afghari, - Mansour Koosha, - |
||
![]() |
:: The Interaction among Using Test-Taking Strategies, Level of Language Proficiency, and Test Performance زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : IJRELT درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The effect of conventional web – based and hybrid teaching of pre – writing strategies on Iranian EFL learners writing perfornance زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Research Journal of Applied and Basic sciences درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 393 صفحه پایان : 401 نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sajad Shafiee - Mansour Koosha, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: The effect of second language proficiency level on the output-input processing sequence زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Linguistics درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 5 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mina Kazemzadeh, - Akbar Afghari - |
||
![]() |
:: Relationship between raading proficiency strategic competence and reading comprehension test performance: a study of Iranian EFL Learners زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : International Education Studies درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 8 صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : خير نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari - |
1 | 2 |
![]() |