گروه آموزشی : زبان انگلیسی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش و پرورش
مرتبه علمي : دانشيار

مقالات

نوع مقاله :
:: The Effect of Applying Semi-sturected DVD Short films of teaching Communicative Strategis to Iranian EFL Upper-intermediate Learns

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Theory and Parcitice in Language Study
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 5
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 851
صفحه پایان : 857
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Farahnaz Liaghat - Akbar Afghari -
:: A study of Idiomatic Expressions in Persian and Tonekaboni Dialect

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Current research
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 7
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 11696
صفحه پایان : 11699
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Batoul Sabzalipour - Akbar Afghari -
:: Sex differences in engelish vocabulary lerning thorough the keyword methods, the case of Iranian EFL lerning

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Scientific Reserch and Development
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 257
صفحه پایان : 263
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mona Emami pana - Akbar Afghari -
:: The Effects of reflective teaching on teacher’s performance

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Educational Investigations
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 6
صفحه شروع : 20
صفحه پایان : 31
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maryam Ferdowsi - Akbar Afghari -
:: Audio-recording as a stimulus for refkection in teacher’s performance

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Educational Investigations
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 6
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 9
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maryam Ferdowsi - Akbar Afghari -
:: Teacher Talk in classroom discourse: A case study

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : ELT Voices- International Journal for Teachers of English
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 5
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 5
صفحه شروع : 19
صفحه پایان : 24
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Bahareh Jouibar - Akbar Afghari -
:: The Relationship between L2 lexical knowledge and phonological memory in adult male and female EFL learners at different language proficiency levels

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Research Journal of Recent Sciences
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 4
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 10
صفحه شروع : 93
صفحه پایان : 98
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Farvardin Mohammad Taghi, - Afghari Akbar, - Koosha Mansoor -
:: Call, prewritin strategies strategies and EFL writing quantity

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 8
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sajad Shafiee, - Mansour Koosha, - Akbar Afghari -
:: The effect of dynamic assessment in synchronous computer – mediated communication on Iranian EFL learners listening comprihindion ability at upper- intermediate level

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 8
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Davood Mashhadi Heidar, - Akbar Afghari -
:: The study of Persian address terms in young adult novels according to the politeness theory

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Mediterranean Journal of cocial sceinces
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 6
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Nooshin Azin - Akbar Afghari -
:: The Application of religious words among iranians

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 8
صفحه شروع : 20
صفحه پایان : 27
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Masoumeh Karimi, - Akbar Afghari -
:: Gender differences in the use of intensifiers

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 203
صفحه پایان : 213
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narges Sardabi, - Akbar Afghari -
:: The impact of process – orientes syllabus on L2 writing ability: focusing on young and adult Iranian intermediate EFL learners

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 60
صفحه پایان : 79
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ali Bahadoran Baghbaderani - Akbar Afghari -
:: The impact of dynamic assessment VIA skype on Iranian autonomous/non – autonomous EFL learners listening comprehension ability at elementary level

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 8
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 13
صفحه پایان : 25
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Davood Mashhadi Heidar, - Akbar Afghari -
:: School teachers and university professors’ perceptions teaching culture in focus

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguistics and language research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 5
صفحه شروع : 98
صفحه پایان : 113
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Zahra Barzegar, - Akbar Afghari -
:: She talks he talks: gender indirectness ans length

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied linguedtics and language Research
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 3
صفحه شروع : 232
صفحه پایان : 237
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ramin Vaezi, - Akbar Afghari -
:: Gender differences in the use of headges. Tag question, intersifiers, empty adjectives, and adverbs: A compaeactive study in the speeh of Men and Women

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : Indian Jornal of Fundamental and Applied Life Sciences
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 4
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 1168
صفحه پایان : 1177
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Masoomeh Hanafiye - Akbar Afghari -
:: So you want to Enjoy a Trouble-free Communication! Stop to spot the Variations: linguistic and Non-liguistic

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : Social Sciences
درجه مجله : ساير مجلات خارجي
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 74
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 26916
صفحه پایان : 26921
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Akbar Afghari - Abbas Jalilnejad Masooleh -
:: Lexical variation linguistic choice and style in writing emails of Iranian male and female

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 7
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 298
صفحه پایان : 306
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Atefeh Elekaei, - Sajad Faramarzi - Akbar Afghari -
:: relationship baetween teacher-induced anxiety and iraan male and female EFL learner’s performance in English

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of language learning and Applied Linguistics World
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 6
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 30
صفحه پایان : 37
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Fahime Kafi Anaraki, - Akbar Afghari, - Mansour Koosha, -
:: The Effect of dual N- Back tsk training on phonological memory expansion in adult EFL learners at the beginner level

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : English Language Teaching
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 9
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mohammad Taghi Farvardin - Akbar Afghari, - Mansour Koosha, -
:: The Interaction among Using Test-Taking Strategies, Level of Language Proficiency, and Test Performance

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : IJRELT
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 2
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia - Akbar Afghari -
:: The effect of conventional web – based and hybrid teaching of pre – writing strategies on Iranian EFL learners writing perfornance

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Research Journal of Applied and Basic sciences
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 4
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 393
صفحه پایان : 401
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sajad Shafiee - Mansour Koosha, - Akbar Afghari -
:: The effect of second language proficiency level on the output-input processing sequence

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Linguistics
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 5
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 5
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Mina Kazemzadeh, - Akbar Afghari -
:: Relationship between raading proficiency strategic competence and reading comprehension test performance: a study of Iranian EFL Learners

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : International Education Studies
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) : 6
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 8
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Narjes Ghafournia, - Akbar Afghari -

1 2