گروه آموزشی : زبان انگلیسی
دانشکده : علوم تربیتی، روانشناسی و زبانهای خارجی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش زبان انگلیسی
مرتبه علمي : دانشیار

  • نحوه ارزشیابی نظریه های ترجمه ارشد مترجمی
  • نحوه ارزشیابی مدل های ترجمه ارشد مترجمی
  • نحوه ارزشیابی سنجش و ارزشیابی ارشد آموزش زبان
  • نحوه ارزشیابی فرهنگ نگاری دوره دکترا
  • نحوه ارزشیابی روش تحقیق دوره دکترا
  • نحوه ارزشیابی برنامه ریزی درسی دوره دکترا
  • ٍEmail: heidaritabrizi@khuisf.ac.ir
پايان نامه ها

:: The Effect of Using Telegram on Learning Vocabulary in EFL Iranian Beginner Students

نام دانشجو : نرگس السادات عنوانی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: Assessing the Validity and Reliability of General English Achievement Test : An End-Users Iranian Universities Perspective

نام دانشجو : شهره یوسفی وشاره
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: The strategies employed by Iranian tour guides in intercultural communication: implications for ESP & tourism

نام دانشجو : سمیه حیدری بنی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The effect of image generation on remembering story detail in Iranian EFL learners

نام دانشجو : محبوبه ابهجی عزآبادی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Critical Analysis of language Assessment in Iranian High School: a case of Students’ Overall Scores on English Tests

نام دانشجو : نسیم رجبی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: ESP target situation needs analysis : the English language needs as perceived by industrial professionals in mobarekeh steel complex

نام دانشجو : حمیدرضا شهریاری
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The rule of storytelling aloud on the accuracy of pre-intermediate Iranian EFL students spoken language in the classroom

نام دانشجو : شیوا حاجیان
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The impact of explicit/implicit instruction of lexical colocations on improving reading comprehension of Iranian EFL learners

نام دانشجو : سمانه علیشاهی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Across culture study of violation of Gricean maxims in the social networks between Iranian EFLs and native American student

نام دانشجو : مائده همتی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The role of Media On Iranian EFL Learners Perception of Culture

نام دانشجو : معصومه علی آبادی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: A Comparative Study of Metaphorical Competence of

نام دانشجو : احمد شریف زاده
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Gambits in English Discourse

نام دانشجو : زهرا نوروزی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Requestive Strategies in English Business E-mails

نام دانشجو : نازیتا جانقربان
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The Effect of Empowerment of Iranian

نام دانشجو : رویا کهراری
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The Impact of NPs Weight, Information Order and Question Type…..

نام دانشجو : احسان عامری گلستان
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: Iranina EFL Teachers Attitudes and Use of L1 in Different Phases of Classrooms Instruction

نام دانشجو : طیبه صالح قهفرخی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه : کارشناسی ارشد
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: The Use of ICT Among EFL Student at Khorasgan University

نام دانشجو : معصومه رسولی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The Relationship Between the Type of Locus of Control and the Academic Achievement of Iranian English Language EFL Online Learners

نام دانشجو : نیلوفر نصری
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The Interaction Between Negation and Prosody in Persian Language….

نام دانشجو : الهام محمدی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: The Relationship Between EFL High School Teachers multiple intelligence &their attitude toward teaching

نام دانشجو : بولفضل رضایی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: The Role of Using Blogs to Develop Using Writing Skill: Attitude and Perceptions of Iranian students

نام دانشجو : ملیحه نور بخش
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Effect of Text- Structure Awareness on Reading Comprehension of Iranian EEFL Learners

نام دانشجو : نسیم نصر اصفهانی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :



:: Islamic Azad University Entrance Examination of Master Program in TEFL: On Analysis of Reliability and Validity of General English

نام دانشجو : گلناز جمالی فر
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: ESP Target Situation Needs Analysis : The Language Requirement of Aviation Professionals in Iran (Pilot, Navigators-Air Traffic Controller and Radio Operators)

نام دانشجو : حمید رضا نظام آبادی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد راهنما
کد پایان نامه :



:: Measuring Lexical Richness in Iranian EFL University Students

نام دانشجو : نازلی عضدی
رشته دانشجو :
نوع پایان نامه :
تاریخ دفاع : 1278/10/11
نوع همکاری : استاد مشاور
کد پایان نامه :




1 2 3 4